torsdag 20 januari 2011

11-01-20 - Mitt liv i siffror

Siffran till varje påstående finns någonstans i bilden.
  • Böcker jag läser just nu
  • Ålder då jag drack första gången
  • Antal tusen i månadsinkomst
  • Min vikt i kilo
  • Antal utlandsresor jag varit på
  • Antal hästar jag ägt
  • Så många liter te dricker jag per dag
  • Antal kilometer till mitt barndomshem
  • Årtal jag velat uppleva på plats
  • Min längd i meter
  • Mitt turnummer
  • Så många mil har jag sprungit som längst
  • Året jag är född
  • Antal tidningar jag prenumererar på
  • Så många par skor äger jag
(Jag är förstås inte helt säker på alla grejer, men på ett ungefär i alla fall.)

[Detta inlägg är en del av januariutmaningen. Hela listan hittar du här.]

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är med och gissar när bebisen kommer, ska bli kul att se vem som kommer närmast :)

    SvaraRadera