måndag 17 januari 2011

11-01-17 - Mitt yrkesliv

Haha, ja det kan man ju sammanfatta som ett enda stort skämt. De flesta grejer jag gett mig på har inte funkat i mer än några veckor eller månader innan jag kraschat fullständigt. Jag var ju dock hästskötare i två år, har städat trapphus en sommar och varit orderplockare på Distansapoteket i sex-sju månader. Däremellan pluggat lite allt möjligt, och så varit sjukskriven i långa perioder. Depression, ångest, social fobi, magproblem, sömnproblem, brain fog, utmattning, panikattacker, stressreaktion, you name it.

Men nu kanske. Jag känner mig försiktigt hoppfull.

[Detta inlägg är en del av januariutmaningen. Hela listan hittar du här.]

4 kommentarer:

  1. Jag tror på dig och håller tummarna, ta bara hand om dig själv och sätt bra gränser så tror jag det ska gå galant :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det är väl att låta bli att bli överambitiös som är min stötesten... ;-)

    SvaraRadera
  3. Underbara härliga bilder på vinter i sol här under. Visst är det vackert!

    Jag håller tummarna på att du trivs, att det funkar och att du kan stanna länge på ditt jobb. Jag har inte riktigt fått kläm på vad du gör, men det kanske är en hemlighet? Eller så har jag bara missat om du skrivit om det.

    Harebra!
    Anmaja

    SvaraRadera
  4. Tack för fina tankar! Jag är i ett arkiv som ska digitaliseras, så just nu rensar jag, sorterar och organiserar bland tyyysen personalakter. Sen är det meningen att jag ska göra lite annat administrativt grejs också. (Har nog inte skrivit det i bloggen, bara i kommentarer, så det är inte ett dugg konstigt att du missat det!)

    SvaraRadera