söndag 16 januari 2011

11-01-16

Oj, här händer det grejer. Här har man varit borta i bara ett dygn (hos föräldrarna för umgänge, lång middag, frågespel, kattmys, skogspromenad och spring i djupsnö) och så kommer man hem till 107 olästa inlägg på bloglovin. Hjälp vad ni skriver! Eller är det bara ett tecken på att jag följer osunt många bloggar? Nej, det ska ju bli så kul att titta in hos er alla nu.

Måste också få säga att det är himla roligt att läsa allas januarilisteinlägg; hur lika och olika vi tänker om saker, och att få veta lite mer om er. För mig har det blivit nästan lite katharsis, jag tvingas tänka igenom, grubbla och sammanfatta en massa både jobbiga och roliga saker från mitt förflutna, sånt jag annars helst undviker att tänka på. Väldigt nyttigt. Även om det kanske inte är världens mest spännande för er att läsa mitt navelskåderi. Oh well. January won't last forever.

Igår var jag ute med kameran en kort och kall sväng.
Vem sa att vinter bara är gråtrist mörker? (Fler bilder kommer senare om jag känner mig själv rätt.)

2 kommentarer:

  1. Me like your belly button looking...haha!!
    Skit snygg bild !

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också ha flera hundra missade inlägg om jag inte går in på Bloglovin på ett par dagar... :P

    SvaraRadera