måndag 3 januari 2011

11-01-03 - Mina favoritpersoner

Högst upp på den listan står utan tvekan min älskade Fredrik. Min bästa vän, min trygghet, min stora kärlek, grunden och utgångspunkten för allt annat i livet. (Här slickandes på Cillys ben på nyårsnatten. Ja, jag var tvungen att välja den bilden, bara för att den är så härligt knäpp och rätt representativ för min knasälskling.)

Sen kommer resten av min familj i en glad klump. Mamma och pappa som alltid funnits där för mig och haft ett enormt slitgöra alla de gånger livet blivit mig övermäktigt, men aldrig gett upp, och min bror och min brors flickvän. Alla mina vänner i en annan glad klump, ingen nämnd och ingen glömd.

And that's that.

[Detta inlägg är en del av januariutmaningen. Hela listan hittar du här.]

2 kommentarer:

  1. Sv: precis !! många nära vänner och en Lover boy att prata om allt med!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att se de goaste människorna som glada klumpar!

    Anmaja

    SvaraRadera