söndag 27 mars 2011

11-03-27


Jahopp. Veckans kvitton då.

Jag har handlat mat två gånger, vilket är helt okej. Handlat Bozita-kattmat på Djurmagazinet, vilket är helt okej (bra kvalitet och samma pris som för Mjautetrorna som finns på Ica/Coop, så ibland handlar jag på djuraffären för att de ska få lite variation). Varit på bio, inte lika okej! Vi såg True Grit, som var riktigt bra med härligt skumma typer och vidunderliga vyer. Men jag vill inte kväsa de få och små impulser jag får att vilja komma ut och ta del av samhället och vara lite social, så det fick faktiskt passera.

Och sen har jag köpt lampor och kattmat via nätet också. Som min egen handledare i delkursen "köp inget onödigt" ger jag mig godkänt med ett nödrop, men i delkursen "håll nere utgifterna" blir det omtenta. Bah.

Fyra veckor kvar.

Edit: Lägg till ett till Ica-kvitto till det också. Mina planer att inte göra nånting idag utöver att träna har bara gjort mig rastlös, så morgondagens efter-jobbet-handling blev ikväll istället. Och nu då?

1 kommentar:

  1. Det var väl bra ändå. Mat och lampor måste man ju ha och lite bio är inte spå farligt..:)

    SvaraRadera