måndag 7 mars 2011

11-03-07


Jag måste tipsa om det här nagellacket: Mavala 158 Smoky Blue. Jag köpte det för nån månad sen men det har blivit stående oanvänt tills i lördags. Färgen är underbar, mörkt blå med en liten dragning åt grått. Midnattsblått kan man säga. Och så det nästan bästa: så här jämnt, fint och genomfärgat (men med lite slitna kanter nu efter två dagar, skulle kommit ihåg att fota i helgen istället förstås!) blev det av ett lager lack. När har det nånsin hänt förut med ett mörkt lack? Det brukar vara ett evigt pill och duttande och målande så att det tar halva dagen att få snygga naglar och det pallar jag inte med så ofta. Avskyr att känna mig fastlåst och "handikappad" medan jag väntar på att det ska torka. Men med det här kanske det blir mörka naglar fler gånger framöver. Woho!

1 kommentar: