söndag 20 mars 2011

11-03-20 - 2


Veckans kvittoskörd. Andra veckan av köpfasta är slut (nåja, en liten stund är det ju kvar av söndagkvällen än, men jag har inte tänkt röra mig från hemmet mer nu förrän imorgon) och jag känner mig ganska nöjd. Det har gått smidigt - tre gånger har jag handlat mat, en gång varit till tandhygienisten vilket var flera år sen sist så det om något var välbehövligt, en gång handlat vin och torr cider till lördagens fest och en gång handlat blommor till söta födelsedags-Frida. Det enda jag kanske hade kunnat skippa var väl systemet, men jag hade faktiskt inte så mycket hemma förutom ett par dyrviner att drickas vid speciella tillfällen och hallå, helt asketisk vill jag inte behöva bli.

Fem veckor kvar nu. Huu, det låter länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar