lördag 23 april 2011

11-04-23 - More War fashion

(Bilder 1, 2, 3.)
Alltså hur fint? Jag tror jag har en liten girl crush på Samantha Stewart, karaktären som är Foyle's chaufför i serien. Jag älskar hennes personlighet, hur hon utvecklas, utseendet, uniformen, allt.

Men det var ju inte det jag skulle prata om. Jag skulle ju visa hur jag tänker ungefär vad gäller modet.


1. Kappa, Ellos. 2. Skärp, Vila. 3. Skor, Din Sko. 4. Kängor, Heppo. 5. Topp, H&M. 6. Väska, Asos. 7. Byxor, Lindex. 8. Bälte, H&M. 9. Bag, Asos. 10. Linne, Vila.

Så här nånting.

Gah. Svåra cravings på precis allt. (Jo, jag har fortfarande köpfasta och nej, jag tänker inte go bananas direkt den är slut. Men det är roligt att bli inspirerad och sukta.) Vad tycker ni om den här stilen?

1 kommentar:

  1. Angående kommentaren hos mig så tänker jag tvärtom att du är så kreativ och fokuserad på det du gör. Jag flamsar mest omkring känner jag. Men det stärker mig att höra vad du tycker och jag är jätteglad för att du skriver det. Och det är kul att göra saker som jag inte vågade när jag var yngre.

    Stilen här över är inte direkt min men ändå gillar jag nr 4 kängorna, gärna bruna eller röda, nr 5 toppen men färgen är inte alls min, nr 8 bältet, och det skulle inte synas på mig då jag alltid har något över midjan, nr 9 väskan rätt snygg och slutligen nr 10, klänningen är jättesöt, jag skulle dock se ut som en stoppad korv. ;-))
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera