söndag 10 april 2011

11-04-10

Då var det dags igen för veckans mest fruktade blogginlägg! Haha, nej inte riktigt, men visst är det lite besvärligt att tvingas tänka igenom och motivera sin beslut. Bra så.

Den här veckan har jag inte svävat ut i delikatessernas värld, men fastan har fått stå tillbaka lite, lite för min kreativa sida.


* Tre matkvitton. Fair enough.
* Colorama - lack för att äntligen kunna måla färdigt min pimpade Ikea-bricka. Får ändå gå under "okej" eftersom jag hållit på med den där brickan så himla länge, långt innan fastan började, och den kommer faktiskt att komma till stor användning nu. Snart. När lacken härdat helt färdigt i en vecka. (Suck.)
* Granngården - tyvärr är det inte tillräckligt mycket vår ännu för att katterna ska kunna knapra gräs utomhus, alltså behövs kattgräsfrö. Och så blev det ju de där blompinnarna också. Jaja, inga stora utgifter.
* Apoteket - inga direkta livsnödvändigheter, men sånt som behövs för välbefinnandet.

Godkänt betyg, men inte mer.

Och nu är det bara två veckor kvar. Piece of cake! Kanske borde jag fortsätta redovisa mina kvitton här på bloggen även efter påsk? Det känns i alla fall som en väldigt nyttig grej att göra, för det är svårt att tappa huvudet helt eller slentrianmässigt eller impulsivt "råka" göra inköp när jag vet att ni har koll på mig. Tål att tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar