torsdag 30 september 2010

10-09-30

Jag kom på ett sätt att kunna fortsätta använda mina älskade trefjärdedelsjeans med skyhög midja (nej, egentligen normal midja tycker jag, eftersom de faktiskt slutar där midjan sitter på riktigt och inte långt ner på höften) fast det blivit kallt och höstigt. Det sättet stavas knästrumpor i ullblandning, och vid behov fler lager knästrumpor. Smart man är alltså.

(Fast i själva verket känner jag mig ju tvärtom ganska korkad som inte kommit på det förrän nu. Haha.)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman..
    Åh vad fuskis att ni har sol! Vi kan gärna byta.. Mulet och ca 8+ här och i morse var det väldigt kallt så det kändes som att det var första Oktober.. brr..

    Här är det som vanligt.. Markus går skola och jag går hemma om dagarna och umgås med Zelda.. ^^

    Saknar er också så gudomligt mycket.. <3

    SvaraRadera
  2. Fina strumpor. Älskar såna även om jag brukar köpa hela strumpbyxor. Ull fast ostickigt.... Hade velat se hela byxan, den lät snygg. Man borde förstås ha införskaffat nåt sånt när modet länge varit midjevänligt, men jag tänker för långsamt ibland :)

    SvaraRadera