torsdag 23 december 2010

10-12-23 - Dan före

Oj, här har det verkligen varit julkaos. Fullt schema hela veckan och så nån mystisk sjukdom ovanpå det. Men nu är jag tillräckligt pigg för att vara tillbaka i verkligheten i alla fall (bl.a. har yrsel och extrem trötthet gjort att jag varit helt frånkopplad, tappat omdöme och förnuft och haft en tjock grå dimma mellan mig och världen). Faktiskt har jag hunnit klart med de sista julgrejerna idag, så nu ska jag bara packa lite, stuva in sju ton prylar, julklappar, kläder, mat, katter och mig själv i en bil och åka ut till föräldrarna för välbehövlig vila. Äntligen kan det få bli jul.
Med vilda katter och bristande julinspiration får man ta till andra lösningar istället för julgran. (Ursäkta anskrämligt ljus; jag skyller allt på den där j*vvla lågenergilampan i andra hörnet av rummet.)

Vi hörs väl en sväng imorgon också...?

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Gillar katten vid fönstret, den ser förvånad ut? Snyggt och praktiskt att hänga julpyntet så där på väggen. Himla bra.

    GOD JUL!
    Anmaja

    SvaraRadera
  2. Vilken söt installation! =)
    Hoppas du får det riktigt skönt, lugnt och mysigt hos föräldrarna =)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det riktigt bra och kan vila upp dig ordentligt! God Jul! Kram

    SvaraRadera