söndag 12 december 2010

10-12-12 - 3

Äh. Jag har inte tagit en enda bild på mig själv på hela hösten tror jag (relaterat till vad jag skrev i föregående inlägg?), trots att jag tycker det är rätt kul att ha dem sen och kunna gå tillbaka och kolla vad jag haft på mig och i vilka kombinationer. Så här såg jag ut på gårdagens julfest med Fredriks jobb i alla fall.
Som vanligt tar jag först ett gäng bilder där jag är stel som en pinne à la sexans skolfoto och sen blir jag less på mig själv och smilar sönder alltihopa och gör knasiga poser istället. Nånting mittemellan vore ju fint att hitta till nån gång. Kanske är det där skon klämmer angående att inte ha lust att plocka fram stativet? Som sagt: Äh.

7 kommentarer:

  1. Ähh du är fin!! Roligt me spex foton!! Jag tycker också iofs att jag ser ut som "tok" jämt !

    SvaraRadera
  2. Jamen precis så var de.. jag kunde äta middag senare.känner mig bara så tröt nu efteråt.
    Så fin du är gumman :)

    SvaraRadera
  3. Gillar hantlarna på golvet :D

    SvaraRadera
  4. Det är ju kul med såna där bilder! Du är jättefin!

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa, ni är för söta! :-)

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Festskorna hänger med ser jag :D

    SvaraRadera