söndag 12 december 2010

10-12-12

Vad roligt att ni är fler som vill hänga med på januarilistan! Jag har fått en fin liten skörd med förslag på punkter och jag tänkte sammanställa listan så att den är klar några dagar före det är dags. Självklart länkar jag till alla som sagt (säger, kommer att säga) att de vill vara med, så att vi kan läsa varandra listor sen. This is gonna be great!

I övrigt: Det är ju snart jul. Typ jättesnart. Jag som har massor kvar att göra och fixa med (och ruinera mig på). I alla fall fick gårdagens julfest mig lite mer i julstämning, så nu kommer jag åtminstone ihåg att det är tredje advent idag, och Lucia imorgon. Framsteg. (Kanske. För jag har fortfarande inte riktigt lust med jul, inte tid och inte plats i mitt liv. Hade det inte kunnat vara typ oktober nu istället?)

2 kommentarer:

  1. Jag kom på en till: ett samtal jag minns. Alt ett möte, fritt för tolkning.

    :)

    SvaraRadera