söndag 21 november 2010

10-11-21

Söndag. Min träningsdagbok har blivit fullklottrad (jag skriver alltså ner vad jag har tränat, inte vad jag ska träna), jobbet har flutit på bra, och jag har klarat av de vanliga tråkiga måstena och fått några till avbockade från listan, som att måla en bricka och få håret klippt. Så nu känner jag mig nöjd med veckans bokslut, och kan avsluta med att laga middag och krypa upp i tevesoffan (The Event får inte missas!).
Runt hörnet väntar veckan då det blir första advent! På fredag åker jag, mamma och Ingela till Stockholm över helgen för att titta på hästtävlingar, och så kommer det lite annat mysigt på köpet som att gå på julmarknad, springa på stan (måste ta mig till Topshop den här gången), bo på hotell och gå ut och äta. Så det där med att julpynta och fira första advent kan jag ju bara glömma, då mitt plan landar klockan tolv på söndag kväll och jag ska upp tjugo i sju på måndag morgon - urk - men ärligt talat gör det mig inte ett dugg med ett sånt här alternativ. Jul kommer jag alldeles säkert få mer än nog av ändå under veckorna som kommer. Stressig vecka dock då jag ska hinna med allt jag brukar på fyra dagar istället för sju, men det löser sig, och jag får ju min belöning till helgen.

Hur ser er vecka ut?

2 kommentarer:

  1. Härligt med Stockholm o fina Globen tävlingar !Julen kommer säkert ändå så klart..Jag ska typ jobba ,träna, rida och göra ett försök på julklapps handel !

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att åka iväg en sväng. Bo på hotell är så mysigt, och särskilt frukosten då.:)

    Sv: Ja, jag får försöka lite i taget tror jag. Man har sina svackor ibland bara.

    SvaraRadera