onsdag 3 november 2010

10-11-03

Oj, Duracell-kanin idag. Det var länge sedan jag sist hade någon energi alls att tala om, så det har känts härligt. Men det var grymt svårt att motivera mig innan jag kom igång, så jag lovade mig själv att om jag orkar både skura badrummet och dammsuga, då får jag köpa ett par skor imorgon (vi ska till Haparanda). And I did! Plus att jag donat med en massa annat smågrejs, plus tvätt, plus matlagning, plus långpromenad. Nu har jag just varit nere och städat i tvättstugan och nu, nu tänker jag inte göra ett enda knop till idag. Hurra för mig.

Och nu vore det väl fasen om jag inte ska kunna sova i natt.
[Senaste veckorna har jag fått en jobbig vana att absolut inte kunna somna före två på nätterna, även när jag lägger mig rätt tidigt. Sen sover jag väldigt ytligt och vaknar minst typ trettiotvå gånger under natten, sen är jag vaken medan Fredrik stiger upp och donar på innan han åker till jobbet, och sen kan jag somna på riktigt i ungefär en timme. Konstigt att jag är dödstrött på förmiddagarna och att alla bra idéer från kvällen innan plötsligt verkar helt sjukt jobbiga och ogenomförbara?]

1 kommentar:

  1. Vilken energi!
    Ville jag också ha.
    Har så svårt att resa mig och bege mig på stickmöte, fast det är så trevligt!
    http://stickklubben.se/
    Men jag haaar bestämt mig, ska fälla ner locket nu och ta hojen till stan.

    Pssst... Inga smulpajer hos mig nej. ;-D

    Anmaja

    SvaraRadera