måndag 15 november 2010

10-11-15

Jag har tänkt skriva något här hela dagen (eller halva, sen jag kom hem), men jag vet inte riktigt vad. Vissa dagar är såna; jag vill, men får inte ut något vettigt för alla tankar bara spretar iväg. Ofokuserad. Och trött som få.

Inspiration vill jag ha. Kanske det hjälper att titta på fina saker i webbshoppar? Inte för att jag har några pengar, och de få jag har ska gå till julklappar. Nu är det ju dags att tänka på sånt också. Jag har kommit en liten bit, men har långt kvar. Varför ska det vara så svårt? Fast det är ju det som är det roliga samtidigt, att det är svårt: utmaningen att hitta den perfekta julklappen. Det handlar inte om pengar, det handlar om tankekraft och omtanke och ibland lite pyssel.

Vilket kom mig att tänka på att jag önskar mig en GPS-klocka till jul, vilket kom mig att tänka på att jag tränat sprinter idag, vilket kom mig att tänka på att det kan jag ju skriva om här, vilket kom mig att tänka på att nä, det är nog inte särskilt roligt att läsa om, för det var bara 8x20 mediokra sekunder på crosstrainern, men det är ju himla smidigt att det inte behöver ta mer än 20 minuter för ett pass om man vill, ja PBF är verkligen grejen, undrar om jag ska önska mig Marks kokbok i julklapp också? Gah. Stop this babbling in my head. Like now.

Please?

1 kommentar:

  1. Ja, det gör det! Man måste vara ute eller ha välventilerat, typ öppet fönster eller så....

    SvaraRadera