söndag 27 februari 2011

11-02-27

Söndagen har inletts med sängmys och fortsatt med vintermarknad och en tur på stan med älsklingen. Jag köpte tretton par sockar för hundra kronor, en ny plånbok (mycket välbehövligt då den gamla nästan föll i bitar av ålder - jag tror jag köpte den för drygt tio år sen) och inspirerad av härliga C blev det ett par skor på Eurosko också. 70 % rea gjorde bra passform, riktig mocka och lädersula och underbart utseende överkomligt.

Hemsk bildkvalitet, men jag har ju som sagt bara mobilen tillgänglig då min riktiga kamera är ute på äventyr. (Undrar förresten om den tagit några spännande bilder från sin semester att visa mig då den kommer hem igen? That would be kind of creepy.)

Sen har dagen fortsatt med träning, tedrickning, en utrensning av gamla plånboken och impregnering av skor. Kanske var det otaktiskt av mig att köpa mockaskor igen, men ja. Illaluktande kemikaliespray och jag får fortsätta att umgås flitigt framöver helt enkelt. Uh. Sååå... vad kan man mer hitta på en söndag som denna? Äta lax till middag och kanske se 21 ikväll. Som vanligt finns det ju miljoner tråkiga små borden som ligger och väntar, men jag känner mig skönt slö och ganska obrydd om allt det där idag. Ska ta vara på den känslan. Ha ett fint slut på helgen alla!

4 kommentarer:

  1. Aha!! Fina skor ! Svarta hade dom inte här !Jag ääälskar mina..

    SvaraRadera
  2. De kändes jättesköna. Ska testa dem till jobbet imorgon om det inte plötsligt är svinkallt igen. :-) Här fanns både bruna och svarta och jag velade ett tag, men till slut blev det svarta ändå - lite tråkigare, men funkar ju till allt.

    SvaraRadera
  3. Såg nu att du är från Boden! Jag bor själv i Piteå :) Och jag tror att jag har tittat in på din blogg förut, och på så vis fick nys om Primal Blueprint :)

    SvaraRadera