måndag 21 februari 2011

11-02-21

Dagarna vandrar iväg utan att jag märker det. Nyss var det fredag och nu är det måndag och jag slår vad om att jag knappt kommer hinna blinka så är det fredag igen. Den gångna helgen var i alla fall kanonbra! Fem rätters gourmetmiddag - vi åt från klockan sex till elva på kvällen - och massa mysigt umgänge. Synd bara att vi inte kunde stanna längre, men jag fnular redan på ett återbesök.

Förresten, en dålig grej med helgen: jag glömde min kamera i Umeå. Tills den dyker upp får jag finna mig i att använda mobilkameran, alternativt rota upp redan tagna bilder. Well, well.

Det är 10 % rabatt i H&M:s webbshop just nu, vilket är något jag väntat på ett tag nu, för att jag velat slänga iväg en beställning med grejer från H&M Home. Jag trodde att jag dessutom hade ett presentkort på 400 kronor att göra av med, men det visade sig att det bara kan användas i butik, inte på nätet, så vissa saker från önskelistan fick inte följa med till kassan. Det här blev det i alla fall.



Jag har små planer för både kökshandduken (flickan på hatten) och löparna med grönsaksmönster, men vad det blir får ni se senare. Om det inte blir fiasko förstås. Fast ni kanske får se ändå? Så att ni vet hur man inte ska göra liksom. Time will tell.

5 kommentarer:

  1. Du tappade väl inte bort kameran va ?
    Vad ska du nu hitta på?? väntar på att få se då.

    SvaraRadera
  2. Nädå, den ligger hemma hos bror min. :-)

    SvaraRadera
  3. Skorna fanns på Eurosko ! Åhh vilken tur at du inte tappat kameran!:)

    SvaraRadera
  4. SV: Jo håller med februari har verkligen varit alldeles för lång detta år, men till helgen ska det bli varmare så då kanske man tinar upp :) Skulle vara kul om vi drog ihop ett stort gäng och drog utomlands nästa feb, fast alla har ju så dåligt med cash, får ta och vinna några millar.
    Tycker också Kreta är supermysigt och Chania med så lutar nog mot det, beroende på vad vi hittar för hotell osv. Jo bara man får semestern när man vill ha den ^^

    Älskar H&M Home :-)

    SvaraRadera
  5. ...och nu är det lördag - igeeen!
    Var ska detta sluta, tiden går så fort.
    Harebra!
    A

    SvaraRadera