torsdag 19 maj 2011

11-05-19

Det är lite rörigt här just nu.

Som vanligt så händer det ingenting och så händer det ingenting och så händer det ingenting och så BAM! så händer allt på en gång.

Dessutom har jag lyckats gå och bli dunderförkyld mitt i alltihopa, just när jag verkligen, verkligen inte har tid att vila och må dåligt. Så jag är fullt upptagen med att hinna med det allra mest nödvändiga, och så får resten liksom komma som det kommer.

När vi kommit ut på andra sidan så lovar jag att uppdatera er om allt! Då ska jag sluta vara så kryptisk och frånvarande - som flitig bloggläsare så vet jag precis hur störande sånt är. Förlåt.

3 kommentarer:

  1. Oki.. förlåten ! Krya på dig !!

    SvaraRadera
  2. Ibland är det så, man har fullt upp. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag väntar på uppdateringar, precis som du säger :) Hoppas det är vad jag tror! :D
    Krya på dig!

    SvaraRadera