fredag 13 maj 2011

11-05-13

Det blev visst lite paus här. Först frivilligt, eller så där som det blir när tiden bara tickar på och man är upptagen med annat och inte tänker på att en dag blir två blir tre blir... ja, och sen ofrivilligt när Blogger har strejkat.

Nåväl. Jag lever i alla fall.

Men jag har som sagt haft en del att pyssla med. Och så händer det saker som gör mig distraherad. Stora, omvälvande, livsavgörande saker. Då vänder jag mig inåt för att hantera världen, måste hela tiden återkoppla med mig själv för att se till så att mitt yttre jag och mitt inre jag är på samma plan. Bearbetar.

Jag återkommer mer på riktigt igen. Snart.

2 kommentarer:

  1. Låter som att det händer mycket i ditt liv just nu också! Hoppas att dina livsomvälvande saker inte är samma som hänt mig...Ta hand om dig och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack! Mina grejer är lite motsatsen mot dina skulle man kunna säga. Positivt och spännande och roligt och allt det där, men ändå omtumlande och lite jobbigt och mycket att ta in. Avslöjar mer när jag vet mer och vågar. ;-)

    SvaraRadera