fredag 29 oktober 2010

10-10-29

Jag har inte kunnat träna som jag velat på flera månader. Först en hemsk förkylning där jag hostade segt, gult äckelslem i flera veckor. Precis när jag började bli bra från det gjorde jag illa foten. Nu har den gjort ont i flera veckor, men börjar äntligen bli bättre. Och då? Hej förkylning. Jag tror jag blir galen.

Men jag orkar inte riktigt vara uppgiven just nu. För nu ska jag åka till Storheden och kolla läget, sen åker jag och Fredrik till Unbyn ikväll och äter middag. Imorgon hade jag tänkt gå ut i skogen och plocka mossa och kottar och sånt till vinterns arrangemang (måste skynda mig nu innan allt snöar över!), och sen fixa och dona, för på kvällen är det dags att gå på halloweenfest! Det kommer bli awesome.

Sen blir det måndag och på måndag är jag frisk igen, sådetså. Deal? Deal.

4 kommentarer:

  1. Känner samma som du, finns alltför ofta hinder för träningen. Just nu, när jag tar dum-dieten, tränar jag inte då jag inte har någon energi (konstigt nog, duh). Sen verkar jag ha åkt på en förkylning jag med, men banne mig - imorgon är det dunderfrisk som gäller!
    Och du med, på lördag redan måt du awesome :)

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt. Hoppas du får en bra helg ändå. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. @Maria: Nu är det lördag och jag mår inte alls awesome. Men - det struntar jag i! :-D

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! :) Jättekul att du tycker det.

    SvaraRadera