fredag 1 oktober 2010

10-10-01

Nu är det bara en månad kvar till årets halloweenparty med obligatorisk utklädnad. Det är så roligt att klura på vad man ska vara och hur man ska få till alla detaljer! Jag brukar ha en viss förkärlek för att förfula mig (ifjol kom jag som en säck potatis till exempel), bara för att det är så befriande att istället för att klä upp sig inför en fest för en gångs skull få klä ner sig. Men nu är det dags att vrida det hela ett varv till och step out of my comfort zone genom att bli något jag inte alls känner mig bekväm med: överdrivet söt och flickig.
Jag tänker inte avslöja exakt vad jag tänkt förvandlas till, men den här bilden säger rätt mycket ändå. Gissa den som vill!

1 kommentar:

  1. Va roligt med Halloweenfest! Hade kommit mer än gärna om du hade bott närmare!

    SvaraRadera