fredag 1 oktober 2010

10-10-01 - 2

Jag har fått en rock award av sötaste Kicki.



Med den här awarden ska man berätta 3 saker
som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild.
Samt skicka vidare den till 5 andra bloggar.


Favoritbild får bli den här gamla - vårt härligt galna gäng i ett nötskal!




Tre saker ("saker" tolkar jag som "situationer" för att göra det lite roligare):
1. Att vakna en lördagsmorgon i en varm säng, se solen sippra in genom draperispringan (nej, vi har ingen dörr till sovrummet, katterna måste ju kunna komma och gå som de vill...), kramas med Fredrik, veta att vi inte har en enda tid att passa på hela dagen, och somna om en stund till, nära nära.
2. Att gå genom en skog. Solig, regnig, varm, kall, snårig, gles, stenig, sumpig, blåsig, whatever. Skog som skog. Skog equals perfection.
3. Att sätta sig bredvid fina vänner på en fest, prata, skratta, tycka att man nyss kommit dit och så är klockan plötsligt mitt i natten.

Eftersom jag har en inte så stor och väl avgränsad skara läsare (kvalitet över kvantitet, det är mitt motto!) så skickar jag awarden vidare till ALLA er som har en egen blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar